Dutch Pumpers Wanted

Place personal ads to meet others who share your interest in penis pumping, or enlargement

Moderator: bigray57

Post Reply
NiceAndBig

Dutch Pumpers Wanted

Post by NiceAndBig »

I'm a Dutch pumper from Amsterdam wanting to meet other pumpers in Holland to start a group toghether...<br><br>Lets pump and suck some meat!<br><br>Also it's possible to join an existing group of bisexual couples who are very enthousiastic about pumping..<br>I introduced pumping there and they love it! Especially the women love to get their clits, pussys and nipples pumped<br><br>contact me at [email protected]<br><br>NiceAndBig
limbopumper
Posts: 113
Joined: Tue Jul 13, 2004 8:56 pm
Location: Netherlands/Limburg/Sittard-Geleen

Re: Dutch Pumpers Wanted

Post by limbopumper »

Hoi Nice and Big,<br><br>Ik ben een 38-jarige kerel uit Limburg. Die nu ongeveer 4 jaar aan lul en bal pompen doet. Vindt jou idee om een clubje op te richten geweldig. Zie foto van mijn sessie in een 4" cylinder.<br><br>Geile pompgroet Guus aka Limbopumper
Attachments
Cilinder_gevuld_013.jpg
Cilinder_gevuld_013.jpg
Cilinder_gevuld_013.jpg (52.41 KiB) Viewed 2760 times
NiceAndBig

Re: Dutch Pumpers Wanted

Post by NiceAndBig »

Hi Guus,<br><br>Ziet er goed uit! <br><br>Hoewel ik zelf niet aan balpompen doe vine ik het wel mooi om te zien<br><br>Wel jammer dat je zo ver weg woont, beetje moeilijk om zo iets te organiseren<br><br>Als ik meerdere kandidaten heb laat ik het je weten<br><br>Mischien is het vagevuur in Eindhoven iets voor jou?<br><br>Ik zoek het toch liever wat dichter bij huis<br><br>Groet<br><br>NiceAndBig
balzak

Re: Dutch Pumpers Wanted

Post by balzak »

ha limbopumper,<br><br>ik ben een jongen van 36 die op zoek is naar een ervaren pomper.  ik wi hier ook mee beginnen maar heb nog een heleboel vragen. ik zou het leuk vinden als we e-mail contact zouden kunnen hebben.  Alvast de comlimenten voor de foto je lul is echt geweldig zou wel willen dat ik dat al zelf tussen mn benen had hangen. Zou het leuk vinden als je reageert.<br>groeten van balzak uit brabant<br>
balzak

Re: Dutch Pumpers Wanted

Post by balzak »

ha limbopumper,<br><br>ik ben een jongen van 36 die op zoek is naar een ervaren pomper.  ik wi hier ook mee beginnen maar heb nog een heleboel vragen. ik zou het leuk vinden als we e-mail contact zouden kunnen hebben.  Alvast de comlimenten voor de foto je lul is echt geweldig zou wel willen dat ik dat al zelf tussen mn benen had hangen. Zou het leuk vinden als je reageert.<br>groeten van balzak uit brabant<br>
balzak

Re: Dutch Pumpers Wanted

Post by balzak »

ha limbopumper,<br><br>ik ben een jongen van 36 die op zoek is naar een ervaren pomper.  ik wi hier ook mee beginnen maar heb nog een heleboel vragen. ik zou het leuk vinden als we e-mail contact zouden kunnen hebben.  Alvast de comlimenten voor de foto je lul is echt geweldig zou wel willen dat ik dat al zelf tussen mn benen had hangen. Zou het leuk vinden als je reageert.<br>groeten van balzak uit brabant<br>
Post Reply