Gefährlichkeit von Pumpen?

Talk about ball pumping, stretching, ball enlargement techniques.

Moderator: bigray57

Post Reply
User avatar
Sacklang
Posts: 289
Joined: Mon Jan 09, 2006 1:25 am
Location: Monte Bullmaster

Gefährlichkeit von Pumpen?

Post by Sacklang »

Een interessant onderwerp of
Wie weet meer. Gelieve te schrijven ..!
Hier is een overzicht van mogelijke gevaren:
Schrijf niet in het Duits omdat mijn Engels. Er is zelfs de mogelijkheid van een vertaling van Google met behulp van de Copy.
De risico's van de pompen zijn niet het maken van irrelevante en deels teruggedraaid.
Beschrijf ik het op de grafiek:
Punt 1: De onderste ruimte stroom wordt onderworpen door de vacuümdruk tot een hoge druk. Soms verzamelt Lymphfüssigkeit in de buik. De Lypmflüssigkeit is een soort van een beschermende vloeistof die ons lichaam produceert en dus blokkeren van virussen en bacteriën. Deze vloeistof circuleert in het lichaam en kunnen accumuleren abnormaal in het lichaam, bijvoorbeeld, met been oedeem (vocht in de benen). Dit betekent dat er vochtophoping in andere delen van het lichaam is er een risico onderaanbod in een ander weefsel!
Het kan worden veroorzaakt door de druk zweren op de huid en in het bekken onder de huid (bloedprop).
De urine kan niet deels stromen, want dat weefsel is gezwollen en oefent druk uit op de plasbuis. Het herschikt de urine in de nieren van en kan leiden tot nier congestie.

Punt 2: Het scrotum is ook een hoge druk. Door Lympeinlagerungen creëert een druk op de testis en epididymis. Het kan leiden tot ader uitbreiding en aders optreden dan prominent. Een zogeheten veneuze zak! Deze verandering en de extreme verlenging (rek) van het scrotum huid zijn onderhevig aan veranderingen en vaak niet achteruit. De tas slijten en hangt slap (ballon effect). Dan heb je
een ader hangende zak en blijft zo. Het kan worden veroorzaakt door blaasvormen en huidletsel dat veel pijn.
Punt 3: De druk wordt de huid uitgerekt om de zak in de richting zeigenen huid. Deze huid wordt dan donker. Er kan pijn in de dij.
In de omgeving van de anus ader extensies veroorzaken. Wat je duidelijk merken het toilet.
Punt 4: De penis kan uitbreiden, maar slechts tijdelijk. De huid wordt uitgerekt en verliest zijn elasticiteit. Blaren en blauwe plekken kunnen optreden. De eikel kan vervormen. Daarnaast maken ook varices. De corpora cavernosa kan worden beschadigd door hoge druk!
Ik hoop dat ik dan ook gemaakt van de risico's duidelijk. Er moet in ieder mens. Maar de risico's zijn!
Het is toch ook hier geven mensen aan het lachen over, maar het is zo en iedereen is inderdaad verantwoordelijk voor jezelf en je lichaam.
Ciao
Hallo
Post Reply